Szuperritka elsőgenerációs BMW M3 vár új gazdára
A limitált szériás E30-as M3 2,3 literes szívómotorja 215 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre.
A limitált szériás E30-as M3 2,3 literes szívómotorja 215 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre.
Itt a megoldás azok számára, akiket eddig csak a gigantikus "vese" tántorított el a sportos modellek megvásárlásától.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos újdonság hátán i3 típusjelzés látható.
A formatervezők a vonalakkal játszadoztak látványosan, a sofőrok pedig egy hamisítatlan vezetési élménnyel szolgáló és közben praktikus négyajtós kupét kapnak játékszernek. Túl szép, hogy igaz legyen? Jövünk a válaszokkal!
A bajor gyártó kompakt szedánja a magasabb kategóriákból származó extrákkal veszi célkeresztbe a vásárlókat.
Az új C-osztály nemcsak design, hanem technika tekintetében is a friss S-osztályra hajaz. Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban a német prémiummodell ötödik generációja.
A kevesebb mint 800 példányban gyártott 33 éves autót 40 millió forintnál nagyobb értékűre becsülték, de végül ennél kevesebbet ajánlottak érte.
A praktikus családi autók között jegyzett típus plugin hibrid változata csak hajszálnyit lett sportosabb.
Az utastér mérete már a kettővel ezelőtti 5-ös BMW szintjén mozog, a csomagtartóból viszont kiharap egy jókora darabot a több mint 50 kilométeres elektromos hatótávot ígérő plugin hibrid technika. Nyúzópróbán a 330e xDrive Touring.
Kis tömeg, pörgős motor, kéziváltó, hátsókerék-hajtás. Minden együtt a remek autózáshoz.
A 462 lóerős sportszedán egészen kiváló köridőt futott a németországi Sachsenringen.
Minden valószínűség szerint az Allroad szabadidő-autó kiviteltől is búcsút kell vennünk.